Wednesday, July 04, 2007

Plaatje bij een praatje

Vanavond heb ik weer de gegrilde knoflook-tijm karbonade gemaakt en zo zag dat er uit:



De hoeveelheden uit het recept heb ik uiteraard aangepast op 3 personen en de bijgerechten heb ik compleet veranderd omdat mijn mede-eters allebei niet van tuinboontjes houden. Zoals je ziet heb ik gekozen voor gebakken aardappeltjes in de schil met peterselie en gekookte verse spinazie. Het maken van de marinade heb ik ook anders aangepakt: Ik heb de fijngesneden knoflook, verse tijm en paprikapoeder met 3 el olie bij elkaar in de vijzel gedaan en... Stampen maar! Erg leuk om te doen en het was ook héél erg lekker! Zowel de marinade als het vlees als het geheel. Ik ben weer erg blij dat het helemaal gelukt is!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

He, de vijzel voor het eerst in gebruik genomen?!
Het ziet er weer smakelijk uit (mooie foto ook). Hoe was de karbonade bij jullie? Bij ons was het vlees destijds nogal taai!!!

9:15 AM

 
Blogger reginarosa said...

Ja, de vijzel voor het eerst in gebruik genomen en het beviel absoluut! Helemaal aan jullie te danken dus!

Ik dacht er inderdaad aan om nog op het originele logje te reageren op jullie berichtje en ik geloof dat ik toen via de mail had gezegd dat het misschien wel lag aan de kwaliteit van het stukje vlees, maar wat ook kan is dat hij te lang op de grill heeft gelegen. Bij ons was hij helemaal niet taai of droog; hij was prima!

10:49 AM

 

Post a Comment

<< Home