Thursday, August 17, 2006

Van alle seizoenen

We hebben weer gesmuld van mijn creatie! (nou ja, 'mijn', ik heb een kookboek om ervoor te bedanken (a)) Ik heb Pasta met lentegroenten gemaakt vanavond. Daarbij weer iets nieuws geprobeerd: koken met wijn; dat had ik nog nooit gedaan. We vonden het allebei weer erg lekker (met lekker veel groenten -broccoli, doperwten, parijse worteltjes en champignons- en een heerlijke peterselie-yoghurtsaus) en we hebben onszelf verwend door er lekkere belegen geraspte kaas overheen te strooien.

1 Comments:

Blogger reginarosa said...

Al zeg ik het zelf, wat een leuk idee! :D Ik vind het echt heel erg leuk om te doen.. het koken zelf natuurlijk, maar ook om erover te loggen. Goede achterliggende gedachte van je ook, net die stok achter de deur. En als het er dan ooit eens van komt dat we gezellig saampjes gaan koken, slaat blogger vast helemaal op hol ;-)

12:02 PM

 

Post a Comment

<< Home