Sunday, January 21, 2007

Our Mexican Meal

Vrijdagavond heb ik gezellig samen met Diana en Pepijn gekookt! In het leuke keukentje van laatstgenoemde hebben we Taco's met Tonijnsalade gemaakt, een receptje van de AH. Uit mijn hoofd waren de ingrediƫnten bij dit recept: Natuurlijk de Taco's uit de oven, voor in de salade de Tonijn, Anjovis, Sperziebonen, ei, zwarte olijvenplakjes, ui voor de liefhebber en voor de dressing mayonaise en azijn, zout en peper. Ik had nog nooit eerder Taco's gegeten, maar ik vond het erg lekker en geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar en dat gold ook voor het leuke gezelschap! En om het helemaal af te maken dronken we er Corona bij! (h) Cheers!

1 Comments:

Blogger Pepijn said...

't was een feestmaal! En niet alleen omdat ik daarna Triviant won ;-)

11:33 AM

 

Post a Comment

<< Home