Wednesday, September 26, 2007

Hooggeëerd publiek...

...Dames en heren, jongens en meisjes...!

Met trots presenteer ik u mijn nieuwe site: Met dank aan mijn creatieve en getalenteerde vriend kan je mijn kookavonturen vanaf nu volgen op:

Het is vast mislukt...

Ook al heb ik de laatste tijd veel minder tijd dan ik zou willen om mijn kooksels met jullie te delen, hoop ik dat ik daar gauw veel meer aan toe kom. Vanaf nu ben met mijn kookverhalen dus te bereiken via hetisvastmislukt.nl! De site is qua invulling (links en over de site, etc) nog niet helemaal af, maar de recepten en reacties staan er op, en daar draait het om. Plus dat ik deze site véél mooier en handiger vind en het een fijn idee vind dat alles gewoon in eigen beheer is.

Ik zie jullie hopelijk daar!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home