Monday, August 28, 2006

Not for a first date

Dit recept is niet aan te raden om op tafel te zetten op een eerste date. Niet alleen omdat je er letterlijk en figuurlijk je vingers erbij af likt, maar ook vanwege de goede vertegenwoordiging van de knoflook. Ik heb vanavond Gevulde pita's met yoghurtsaus gemaakt. En my, my, my, wat hebben we weer heerlijk gesmuld met zijn tweeën. De yoghurtsaus was ook heel makkelijk om te maken: 200 ml volle yoghurt, je perst er 2 teentjes knoflook boven uit, met versgemalen peper en zeezout op smaak brengen en ik heb er zelf ook wat verse peterselie door gedaan. Ik ben er weer heel tevreden over; hier kan geen shoarma-boer tegenop, al zeg ik het zelf (a) Lékker!

1 Comments:

Blogger reginarosa said...

Oh! Dan mag je me dat, als je wil, lekker eens een keertje leren of het receptje doorgeven ;-) Leuk leuk leuk, in ieder geval!

12:13 AM

 

Post a Comment

<< Home