Wednesday, October 25, 2006

Daar zaten twee háásjes, heel parmant!

Bij dit recept komt een tip! Als je verse spinazie sneller wil laten slinken, wok dan op een heel hoog vuur. Met deze waardevolle tip kwam Pepijn toen het gerecht al zo goed klaar was en we bijna konden aanschuiven aan zijn gezellige Nijmeegse tafel, met de Lama's op de TV en twee lieve poezedames om ons heen. Dinsdagavond heb ik dit op tafel gezet: Noedels (op de één of andere manier zei ik steeds Woedels, haha!) met runderreepjes en spinazie, met als bijgerecht atjar tjampoer. Pepijn heeft weer lekker geholpen met de knoflook en ui snijden. We hadden er een heerlijk rood wijntje bij en het is gelukt om mijn bord volledig leeg te krijgen mét stokjes. Het was weer lekker én heel erg gezellig.

3 Comments:

Blogger Pepijn said...

Bij de koníjnen af, die Pepijn. Zit me daar tips te leveren als het te laat is en niet meer te doen dan knoflook en ui snijden... :@

(oh. Ik kan hier niet anonymous commenten ;))

Maar het was echt lekker en vanavond ga ik er weer van genieten! (y) Heb me er al in verdiept en het blijkt dat spinazie opwarmen niet zo gevaarlijk is als jarenlang door veel mensen gedacht. :)

3:44 AM

 
Blogger reginarosa said...

Ja, maar Pepje is compleet afgericht. Hij mág niet eens meer doen. Heb medelijden! ;-) Maar ik vond het dus ook ontzettend lekker. Ik weet dat dat al duidelijk was, but still. Doet geen zeer om het nog eens te herhalen.

(En hahaha, bij de konijnen af! We moeten ook nog een grapje maken over Rocky!)

12:55 PM

 
Blogger Pepijn said...

:-D

Maar er was weinig Rocky aan het gerecht. De spicyness was misschien Rambo ofzo. ;)

2:02 AM

 

Post a Comment

<< Home